TCT: Meld u nu aan voor de cursus Klanttevredenheid op 10 maart

Na een succesvolle cursus Klanttevredenheid in januari is de datum van de volgende cursus bekend; dinsdag 10 maart 2015. U kunt zich nu aanmelden! Hoe zorg je ervoor dat je klanten tevreden zijn en blijven? En hoe reageer je als een klant een keertje niet zo tevreden is? Dat en nog veel meer komt aan de orde tijdens de cursus Klanttevredenheid. De training is geschikt voor medewerkers die veel in contact staan met klanten, bijvoorbeeld aan de balie of bij een ophaal- en brengservicepunt. 

Tijdens de training leer je het volgende:
– De klant begroeten en aanspreken
– Wat voor klant is het?
– Goede dienstverlening: wat is dat precies?
– Kijken naar jezelf: je houding, je opstelling, je taak.
– Van theorie naar praktijk: praktische invulling op de werkvloer.
– De klant is niet tevreden. Hoe ga je om met klachten?
– Oefenen met praktijksituaties en voorbeeldscenario’s 

De training is klassikaal en duurt een dag. In groepsverband en onder leiding van een ervaren trainer zijn de deelnemers afwisselend met theorie en praktijk bezig. De training wordt ingepland in overleg en bij voldoende deelnemers. De training kan vanaf 8 deelnemers ook in company gegeven worden.
 
Kijk voor meer informatie op www.tct-nl.nl of neem contact op via 0344-650431 of tct@tct-nl.nl.

Scroll naar boven